Artykuły
Miesiące

Metody badań pracowniczych - wady i zalety
2023-09-23Satysfakcja pracowników powinna stać się zasadniczym przedmiotem uwagi przedsiębiorstwa. Nie jest tajemnicą, że...
Więcej
Jak zbudować metryczkę kwestionariusza w badaniu satysfakcji pracowników?
2023-08-29Badania satysfakcji pracowników stanowią nieoceniony element analizy efektywności organizacji oraz doskonalenia...
Więcej
Mamy własny kwestionariusz ankiety, czy możecie wykorzystać go w badaniu pracowników? Odpowiadamy: tak.
2023-08-14Kwestionariusz ankiety jest niezwykle istotnym narzędziem badawczym, wykorzystywanym w różnorodnych badaniach...
Więcej
Raport z badań satysfakcji pracowników – jak jest opracowywany?
2023-07-25Jak tworzymy raport z badań satysfakcji pracowników? Tworzymy raporty na podstawie samodzielnie przeprowadzonych...
Więcej
Wskaźnik eNPS (Employee Net Promoter Score) - czyli jak w prosty i szybki sposób określić poziom lojalności pracowników
2023-06-20Lojalność to nieodzowny element relacji z klientami, którego znaczenie jest dostrzegane również w kontekście relacji...
Więcej
Ranking Diamenty Forbesa 2023: Biostat w TOP 100
2023-04-06Ranking Diamenty Forbesa 2023 to zestawienie najdynamiczniej rozwijających się spółek w Polsce. W tegorocznej edycji...
Więcej(FAQ)
Na podstawie wyników badania satysfakcji pracowników można podjąć działania mające na celu poprawę obszarów, które zostały zidentyfikowane jako problematyczne, takie jak szkolenia i rozwój pracowników, lepsza komunikacja wewnątrz firmy, dostosowanie systemu wynagrodzeń itp.
Kluczowe obszary do uwzględnienia w badaniu satysfakcji pracowników to kultura organizacyjna, komunikacja wewnątrz firmy, zarządzanie zespołem, rozwój i szkolenia, wynagrodzenie i benefity, równowaga między pracą a życiem prywatnym.
Analiza wyników badania satysfakcji pracowników może obejmować tworzenie wskaźników satysfakcji, porównywanie wyników w różnych grupach pracowników, identyfikowanie trendów, a także analizę przyczyn i zależności między różnymi obszarami satysfakcji.