Artykuły

Metody badań pracowniczych - wady i zalety
Metody badań pracowniczych - wady i zalety
2023-09-23

Satysfakcja pracowników powinna stać się zasadniczym przedmiotem uwagi przedsiębiorstwa. Nie jest tajemnicą, że...

Więcej
Jak zbudować metryczkę kwestionariusza w badaniu satysfakcji pracowników?
Jak zbudować metryczkę kwestionariusza w badaniu satysfakcji pracowników?
2023-08-29

Badania satysfakcji pracowników stanowią nieoceniony element analizy efektywności organizacji oraz doskonalenia...

Więcej
Mamy własny kwestionariusz ankiety, czy możecie wykorzystać go w badaniu pracowników? Odpowiadamy: tak.
Mamy własny kwestionariusz ankiety, czy możecie wykorzystać go w badaniu pracowników? Odpowiadamy: tak.
2023-08-14

Kwestionariusz ankiety jest niezwykle istotnym narzędziem badawczym, wykorzystywanym w różnorodnych badaniach...

Więcej
Raport z badań satysfakcji pracowników – jak jest opracowywany?
Raport z badań satysfakcji pracowników – jak jest opracowywany?
2023-07-25

Jak tworzymy raport z badań satysfakcji pracowników? Tworzymy raporty na podstawie samodzielnie przeprowadzonych...

Więcej
Wskaźnik eNPS (Employee Net Promoter Score) - czyli jak w prosty i szybki sposób określić poziom lojalności pracowników
Wskaźnik eNPS (Employee Net Promoter Score) - czyli jak w prosty i szybki sposób określić poziom lojalności pracowników
2023-06-20

Lojalność to nieodzowny element relacji z klientami, którego znaczenie jest dostrzegane również w kontekście relacji...

Więcej
Ranking Diamenty Forbesa 2023: Biostat w TOP 100
Ranking Diamenty Forbesa 2023: Biostat w TOP 100
2023-04-06

Ranking Diamenty Forbesa 2023 to zestawienie najdynamiczniej rozwijających się spółek w Polsce. W tegorocznej edycji...

Więcej
Najczęściej zadawane pytania
(FAQ)
Jakie działania można podjąć na podstawie wyników badania satysfakcji pracowników?

Na podstawie wyników badania satysfakcji pracowników można podjąć działania mające na celu poprawę obszarów, które zostały zidentyfikowane jako problematyczne, takie jak szkolenia i rozwój pracowników, lepsza komunikacja wewnątrz firmy, dostosowanie systemu wynagrodzeń itp.

Jakie są kluczowe obszary, które warto uwzględnić w badaniu satysfakcji pracowników?

Kluczowe obszary do uwzględnienia w badaniu satysfakcji pracowników to kultura organizacyjna, komunikacja wewnątrz firmy, zarządzanie zespołem, rozwój i szkolenia, wynagrodzenie i benefity, równowaga między pracą a życiem prywatnym.

Jakie są sposoby analizy wyników badania satysfakcji pracowników?

Analiza wyników badania satysfakcji pracowników może obejmować tworzenie wskaźników satysfakcji, porównywanie wyników w różnych grupach pracowników, identyfikowanie trendów, a także analizę przyczyn i zależności między różnymi obszarami satysfakcji.

badania pracownikówbadania satysfakcji pracowników
CATI-System Aplikacja Test Kompetencji
phone phone divider env env
Bartosz Olcha
Bartosz Olcha
Dyrektor ds. Badań