Przykładowe ankiety badań pracowników

Przykładowy wzór ankiety - Badanie satysfakcji pracowników
Przykładowy wzór ankiety - Badanie satysfakcji pracowników
2023-01-13

Panie i Panowie! Zapraszamy do wzięcia udziału w badaniu satysfakcji pracowników. Za pomocą tej ankiety masz...

Badanie sprzedawców w sklepach wielkopowierzchniowych
Badanie sprzedawców w sklepach wielkopowierzchniowych
2023-01-20

Sprawdź naszą przykładową ankietę ⚡ badania sprzedawców pracujących w sklepach wielkopowierzchniowych ⭐

Bezwarunkowy dochód podstawowy a satysfakcja pracownika
Bezwarunkowy dochód podstawowy a satysfakcja pracownika
2023-01-20

Celem badania jest sprawdzenie satysfakcji pracowników z pracy w firmie. Punktem odniesienia jest ewentualny...

Badanie satysfakcji pracownika – wynagrodzenia i profity
Badanie satysfakcji pracownika – wynagrodzenia i profity
2023-01-23

Sprawdź przykładową ankietę badania satysfakcji ⚡ dotyczącej wynagrodzeń i profitów ⭐

Badanie 360
Badanie 360
2023-02-09

Zapraszamy do wzięcia udziału w badaniu 360 stopni. Niniejsza ankieta służy do oceny pracownika X. Prosimy...

Ankieta oceny kultury organizacyjnej firmy
Ankieta oceny kultury organizacyjnej firmy
2023-02-15

Sprawdź naszą przykładową ⚡ ankietę kultury organizacyjnej firmy ⭐

Wskaźnik eNPS – przykładowa ankieta
Wskaźnik eNPS – przykładowa ankieta
2023-06-20

Sprawdź jak wykorzystać wskaźnik eNPS ⚡ Zbadaj satysfakcję pracowników ⭐

Najczęściej zadawane pytania
(FAQ)
Jakie są główne korzyści z przeprowadzenia badania satysfakcji pracowników?

Przeprowadzenie badania satysfakcji pracowników pozwala na identyfikację obszarów do poprawy, zwiększenie zaangażowania pracowników, poprawę klimatu organizacyjnego oraz efektywniejsze zarządzanie zasobami ludzkimi.

Jakie metody można wykorzystać do przeprowadzenia badania satysfakcji pracowników?

Metody badania satysfakcji pracowników mogą obejmować ankiety, wywiady indywidualne, grupowe dyskusje, analizę danych personalnych i wskaźników organizacyjnych.

Jak często należy przeprowadzać badanie satysfakcji pracowników?

Częstotliwość przeprowadzania badań satysfakcji pracowników zależy od potrzeb i charakteru organizacji. Wiele firm przeprowadza je rocznie lub co dwa lata, ale istnieje również możliwość cyklicznego monitorowania satysfakcji na bieżąco.

CATI-System Aplikacja Test Kompetencji
phone phone divider env env
Bartosz Olcha
Bartosz Olcha
Dyrektor ds. Badań