Kimjesteśmy

Badanie pracowników

Misją firmy BioStat jest umożliwienie klientom osiągnięcia maksymalnego wzrostu wartości przedsiębiorstwa poprzez optymalne wykorzystanie informacji, możliwe dzięki dostarczeniu najwyższej jakości usług z zakresu obsługi telefonicznej, call center i badań opinii.

Tworzymy zespół złożony z doświadczonych ekspertów, zajmujących się zagadnieniami praktycznego zastosowania metod w biznesie.

Realizujemy i konsultujemy projekty biznesowe oraz badawczo-rozwojowe zarówno o zasięgu krajowym jak i międzynarodowym. Nasze analizy opieramy na sprawdzonych metodach. Działamy na terenie Polski, jednak jesteśmy otwarci na współpracę również z jednostkami spoza tego terytorium.

Centrum Badawczo-Rozwojowe BioStat - to gwarancja sumienności i rzetelności, to pewność poprawnie wykonanych analiz. Zapewniamy naszym klientom indywidualne, skoncentrowane na ich potrzebach podejście do projektów badawczych

Najczęściej zadawane pytania
(FAQ)
Jakie są wasze główne wartości?

Główne wartości i zasady działania naszej firmy to profesjonalizm, uczciwość, partnerskie podejście do klienta, dbałość o jakość usług oraz ciągłe doskonalenie się i innowacyjność.

Jakie są metody analizy danych w badaniach satysfakcji pracowników?

Metody analizy danych w badaniach satysfakcji pracowników mogą obejmować statystyczną analizę porównawczą, analizę trendów, analizę skupień, analizę korelacji oraz techniki tekstowe i semantyczne do analizy otwartych odpowiedzi.

Jaki jest główny cel badań satysfakcji pracowników?

Głównym celem badań satysfakcji pracowników jest zrozumienie ich potrzeb, oczekiwań i poziomu zadowolenia w miejscu pracy, co umożliwia identyfikację obszarów wymagających poprawy i wdrażanie efektywnych działań zarządczych

CATI-System Aplikacja Test Kompetencji
phone phone divider env env
Bartosz Olcha
Bartosz Olcha
Dyrektor ds. Badań