Badaniakonsumentów

badania rynku, badanie opinii
Oferowane przez nas badania skupiają się w tym obszarze na poziomie mikrootoczenia przedsiębiorstwa, a dokładniej - na wieloaspektowym pomiarze klientów oraz procesów wpływających na podejmowane przez nich działania konsumenckie.

Badania otoczenia obejmują swoim zakresem pomiar:
  • Satysfakcji konsumentów,
  • Postrzegania marki,
  • Preferencji konsumenckich,
  • Odbioru przekazu reklamowego.
Badania w obszarze klientów przede wszystkim pozwalają na pozyskanie informacji zwrotnej od konsumentów Państwa produktów lub usług. Informacje te przekładają się na możliwość dostosowania oferty do obecnie panujących trendów konsumenckich, poprawy elementów budzących niezadowolenie obecnych klientów, a także maksymalizację wpływu działań promocyjnych w celu pozyskania nowych odbiorców.
 
Najczęściej zadawane pytania
(FAQ)
Ile trwa realizacja badania konsumentów?

Czas realizacji zleconego badania zależy od wielu czynników takich jak wielkość próby czy rodzaj zakupionej usługi. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat przewidywanego czasu realizacji badania napisz do nas na bsp@biostat.com.pl

Czego dotyczą badania konsumentów?

W badaniach konsumentów skupiamy się na poznaniu mikrootoczenia przedsiębiorstwa badając satysfkację konsumentów z usług bądź produktów, rozpoznawalność marki, postrzeganie kampanii reklamowych oraz zbierając informację na temat preferencji konsumentów.

Jakie korzyści niesie ze sobą analiza konsumentów dla przedsiębiorstw?

Analiza pomaga tworzyć produkty dopasowane do rynku, przewidzieć trendy, minimalizować ryzyko i zyskać przewagę konkurencyjną.

W jaki sposób badania konsumentów mogą wpłynąć na rozwój nowych produktów?

Badania pozwalają poznać preferencje i potrzeby klientów, umożliwiając projektowanie produktów odpowiadających ich oczekiwaniom.

Jakie są główne metody badania konsumentów?

Główne metody to ankiety, wywiady, obserwacje zachowań, grupy fokusowe i analiza danych z mediów społecznościowych.

Badanie satysfakcji konsumentów

Satysfakcja konsumentów ma bezpośrednie przełożenie na sukces organizacji, raz zrażeni do...

Dowiedz się więcej
Badanie postrzegania marki

To w jaki sposób postrzegana jest organizacja ma przełożenie na osiągane przez nią wyniki....

Dowiedz się więcej
Badanie preferencji konsumentów

Badanie preferencji konsumentów jest istotnym narzędziem diagnostycznym, pozwalającym na...

Dowiedz się więcej
Badanie przekazu reklamowego

Charakter i forma przekazu reklamowego mają decydujący wpływ na jego odbiór przez potencjalnych...

Dowiedz się więcej
CATI-System Aplikacja Test Kompetencji
phone phone divider env env
Bartosz Olcha
Bartosz Olcha
Dyrektor ds. Badań