Badaniakonsumentów

Oferowane przez nas badania skupiają się w tym obszarze na poziomie mikrootoczenia przedsiębiorstwa, a dokładniej - na wieloaspektowym pomiarze klientów oraz procesów wpływających na podejmowane przez nich działania konsumenckie.

Badania otoczenia obejmują swoim zakresem pomiar:
  • Satysfakcji konsumentów
  • Postrzegania marki
  • Preferencji konsumenckich
  • Odbioru przekazu reklamowego
Badania w obszarze klientów przede wszystkim pozwalają na pozyskanie informacji zwrotnej od konsumentów Państwa produktów lub usług. Informacje te przekładają się na możliwość dostosowania oferty do obecnie panujących trendów konsumenckich, poprawy elementów budzących niezadowolenie obecnych klientów, a także maksymalizację wpływu działań promocyjnych w celu pozyskania nowych odbiorców.
 
Badanie satysfakcji konsumentów

Satysfakcja konsumentów ma bezpośrednie przełożenie na sukces organizacji, raz zrażeni do...

Dowiedz się więcej
Badanie postrzegania marki

To w jaki sposób postrzegana jest organizacja ma przełożenie na osiągane przez nią wyniki....

Dowiedz się więcej
Badanie preferencji konsumentów

Badanie preferencji konsumentów jest istotnym narzędziem diagnostycznym, pozwalającym na...

Dowiedz się więcej
Badanie przekazu reklamowego

Charakter i forma przekazu reklamowego mają decydujący wpływ na jego odbiór przez potencjalnych...

Dowiedz się więcej
Copyright @ 2018 badania-satysfakcji-pracownikow.pl
SurvgoCATI-SystemBadania rynkuBiostat. More than statistics.
CATI-System Aplikacja Test Kompetencji